1. Parduotuvė išsiunčia prekes mažiausiai per 1 (vieną) darbo dieną po apmokėjimo, bet ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas. Esant atskiroms aplinkybėms, sutarus su pirkėju, pardavėjas išsiunčia prekes sutartu laiku.
2. Užsakymai kurie buvo apmokėti savaitgalį, ar švenčių dienomis yra išsiunčiami (ar perduodami) tik sekančiomis darbo dienomis.
3. Pirkėjas įsipareigoja atkreipti dėmesį į tai, kad, prekių Išsiuntimo terminas NESUTAMPA su prekių GAVIMO terminu.
Prekių išsiuntimo terminas yra nurodytas 1. punkte. Už prekių gavimo terminą yra atsakinga prekių pristatymo bendrovė, pagal pirkėjo pasirinktą pristatymo būdą. Gavimo terminas gali svyruoti nuo kelių valandų iki kelių savaičių. Šventiniu periodu (Kalėdos, Velykos ir kt.), prekių gavimo terminas galimai pailgės.
4. Išsiuntus prekes pardavėjas apie tai praneša pirkėjui pardavėjo nustatytu būdu.
5. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu (t.y. atsiemė kažkas kitas) ir remiantis kitais pirkėjo pateiktais duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. Užsakymo metu pirkėjas įsipareigoja surašyti asmenų, galinčių atsiimti siuntinį, duomenis ir įspėti juos priimti siuntinį bei pasirašyti tam skirtose dokumentuose.
6. Jeigu, atsiimant prekes, pirkėjas pastebi sugadintą pakuotę ir įtaria, kad viduje prekės gali būti sugadintos arba jų kiekis gali neatitikti užsakyme pateiktą kiekį, pirkėjas PRIVALO grąžinti pakuotę siuntų tarnybai ir nepasirašyti prekių priėmo kvito. Tokiu atveju, pirkėjas turėtų susisiekti su pardavėju ir pranešti apie susidariusią situaciją. Jeigu pirkėjas nuspręndžia atsiimti sugadintą siuntinį, jis negali reikšti pretenzijų pardavėjui dėl trūkstamų prekių. Pardavėjas šiuo atveju negrąžina pinigų už prarastas prekes.
7. Tais atvejais, kai priėmus prekes pirkėjas pastebi, jog siuntoje nėra užsakytos prekės, pirkėjas PRIVALO nedelsiant informuoti apie tai parduotuvę.
8. Prekių pristatymo būdai:
8.1 LP Express paštomatai (tik Lietuvoje);
8.2 Omniva paštomatai (tik Lietuvoje);
8.3 Venipak paštomatai (tik Lietuvoje);
SVARBU
– Jei prekė pristatoma pagal specialų užsakymą, pristatymo terminą suderinsime atskirai.
– Atskirų prekių pristatymo terminai gali skirtis. Dėl pristatymo terminų informuojame. Užsakytos kelios prekės gali būti pristatomos atskiromis siuntomis.
DĖMESIO!
– Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę.
– Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui yra privaloma surašyti pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.
– Priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai ir tai gali apsunkinti bet kokių pretenzijų dėl prekės išorinių pažeidimų nagrinėjimą. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.
– Atsiskaitydami grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu, turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.